🚚 Snabb leverans även under semesterperioden + 10% semesterrabatt!

check-mark-o Kundbedömning 7.8 (Kiyoh)
check-mark-o Enkelt att skapa själv!
check-mark-o Egna produktionsanläggningar
check-mark-o Snabb leverans

Beställning och retur

Beställning och retur

Hem breadcrumb-chevron Kundservice breadcrumb-chevron Beställning och retur

En hörn av en grön prydnadskudde med ett rutigt mönster. En hörn av en gul dekorativ kudde med ett randigt mönster.

Beställning och retur

  • Hur kan jag beställa?

    Du kan skapa dina egna kuddar i konfiguratorn . När du har skapat dina kuddar kan du hitta dem i din varukorg. Dessutom har vi produkter i webbshoppen med standardstorlekar (puffar, prydnadskuddar och värmekuddar) som du kan lägga till i din varukorg.

    Från varukorgen går du vidare till beställningsprocessen genom att klicka på knappen "Fortsätt till beställning".

  • Kan jag ändra min beställning?

    Om vi redan har påbörjat tillverkningen av dina skräddarsydda produkter kan vi oftast inte ändra din beställning. Om tillverkningen ännu inte har påbörjats kan det vanligtvis fortfarande ändras.

    Kontakta Kundservice direkt om du vill ändra din beställning. Då kan vi se vad vi kan göra för dig.

    En beställning som har gjorts via webbutiken kan ändras så länge beställningen inte har slutförts.

  • Kan jag följa min beställningsstatus?

    När din beställning går in i produktion får du ett "i produktion e-postmeddelande" från oss. När din beställning har packats och kontrollerats, planeras den för transport.

    Om vi själva levererar din beställning får du ett e-postmeddelande och/eller ett telefonsamtal. Om leveransen sker via DPD får du en spårningslänk.

  • Kan jag avbryta min beställning?

    Detta beror på vilken produkt du har beställt och statusen för din beställning. Om du har beställt en skräddarsydd produkt och den redan är i produktion kan den tyvärr inte avbrytas.

    Om dina måttanpassade kuddar ännu inte har börjat tillverkas kan du diskutera med Kundservice diskutera om du kan avboka beställningen. Detta kan göras via e-post eller ring till +31 (0)40-711 3001.

    Produkter som har beställts via webbutiken kan avbrytas om beställningen ännu inte har skickats.

  • Kan jag lägga en beställning via telefon eller e-post?

    Ja, du kan definitivt skicka din beställning via e-post. Då kan vi också ge dig råd om din beställning om du har några frågor. Vi kan också ge råd över telefon, men det är bättre och mer praktiskt att skicka din beställning via e-post.

    kontakta vår kundtjänst via info@mypilloo.se eller ring till +31 (0)40-711 3001.

  • Om jag gör flera beställningar samma dag eller några dagar senare, måste jag betala mer för fraktkostnader?

    Vi kan alltid planera dina olika beställningar för transport samtidigt, då behöver du bara betala fraktkostnader en gång. Du måste dock kontakta vår Kundservice och ange de olika ordernumren. Detta görs inte automatiskt.

    Fraktkostnaderna är för övrigt alltid gratis vid beställningar över 3955 kr

  • Hur bestämmer jag dimensionerna att fylla i?

    Vi rekommenderar alltid att du mäter dimensionerna på din stol / soffa och håller dig till det. Du behöver inte beställa extra centimeter.

    Om ditt kudde ligger någonstans mellan, till exempel armstöd, rekommenderar vi att du fyller i 0,5 till 1 cm mindre. Detta råd gäller bara i bredden, inte i djupet.

    För en puffkudde med mittstycke och en puffkudde med sido-söm gäller andra regler. Om du är osäker på dimensionerna, kontakta Kundservice.

  • Hur kan jag få min specialtillverkade kudde med en dragkedja?

    Våra kuddar och kuddöverdrag har alltid en dragkedja. Du kan välja var du vill ha dragkedjan med hjälp av konfiguratorn .

    Vi rekommenderar att du placerar dragkedjan på den längsta sidan, så att du kan ta bort överdraget från fyllningen. Observera att om den längsta sidan är synlig kan det vara bättre att inte göra detta.

  • Kan jag byta eller returnera min beställning?

    Specialtillverkade produkter kan inte bytas eller returneras eftersom dina kuddars storlekar är speciellt anpassade för dig.

    För att vara säker på att du är nöjd med din produkt, be om råd via info@mypilloo.se eller via telefon på +31 (0)40-711 3001 , innan du lägger din beställning.

    Produkter från vår webbutik kan bytas eller returneras inom en ångerfrist på 14 dagar. Artiklarna måste vara, om det är rimligt möjligt, oanvända, oskadade och i originalskick och förpackning.

Kundservice
9:00 till 17:00
måndag till fredag
Eller ställ din fråga via sociala medier
Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde. Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.
Sofia
Kundtjänst
Mypilloo
Kundtjänst
kl. 9:00 och 17:00
måndag till fredag
Eller ställ din fråga via sociala medier
Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde. Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.
Sofia
Kundtjänst
mypilloo
Betala med Klarna Kort PayPal