check-mark-o Kundbedömning 7.8 (Kiyoh)
check-mark-o Enkelt att skapa själv!
check-mark-o Egna produktionsanläggningar
check-mark-o Snabb leverans

Retur

header header

Retur

Det kan hända att du vill returnera en beställning. Det är inget problem för oss, oavsett anledning.

Observera: Specialanpassade produkter kan inte returneras.

Om de levererade specialkuddarna inte uppfyller dina förväntningar, tittar vi självklart på en lösning med dig. För att undvika returer rekommenderar vi alltid att du använder möjligheten att beställa upp till 4 gratis färgprover. Då kan du vara säker på att du gör rätt val.

Skicka in en retur

Vill du returnera något annat än specialanpassade produkter (t.ex. värmekuddar, puffar eller dekorkuddar)? Det är viktigt att din retur uppfyller följande krav:

- Du meddelar oss om returen inom 14 dagar efter mottagandet via info@mypilloo.se och returnerar produkten till oss (returfrakten är på egen risk, så spara spårningsnumret som du får vid retursändning väl).

- Fyll i returformuläret. Vi kan inte hantera din retur utan ett fullständigt ifyllt returformulär och kan då inte heller återbetala pengarna.

- Produkten returneras oskadad och om möjligt i originalförpackningen.

- Kostnaden för returfrakten betalas av dig som kund.

Retur av större paket?

Har du ett större paket som inte kan skickas med paketleverans? Kontakta vår kundtjänst , så kan vi tillsammans hitta en lösning.

Har du frågor?
Ring Sofia

kl. 9:00 och 17:00
måndag till fredag

Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.
Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.

Sofia
Kundtjänst
Mypilloo

Betala med Klarna Kort PayPal