🚚 Snabb leverans även under semesterperioden + 10% semesterrabatt!

check-mark-o Kundbedömning 7.8 (Kiyoh)
check-mark-o Enkelt att skapa själv!
check-mark-o Egna produktionsanläggningar
check-mark-o Snabb leverans

Leverans

Leverans

Hem breadcrumb-chevron Kundservice breadcrumb-chevron Leverans

En hörn av en grön prydnadskudde med ett rutigt mönster. En hörn av en gul dekorativ kudde med ett randigt mönster.

Leverans

  • Hur levereras min beställning?

    Vi har vår egen transport och levererar därför våra specialtillverkade produkter själva. Ibland använder vi oss också av DPD:s leveranstjänst för att klara av leveranstiden.

    Vi försöker leverera så mycket som möjligt själva, men det går tyvärr inte alltid. Produkterna på webbshoppen levereras alltid med DPD.

  • Kan jag välja en tid på förhand?

    Tyvärr kan du inte välja en tid på förhand när vi själva levererar specialtillverkade kuddar . Vi gör en planering varje vecka och kommer inte till alla platser i Nederländerna varje dag.

    Vi meddelar själva vilken dag och vilken tid vi kommer att leverera beställningen. Om detta inte fungerar kan du kontakta Kundservice och tillsammans hittar vi en lösning.

    Ibland (beroende på storleken på beställningen) låter vi DPD leverera beställningen. Då får du en länk till DPD:s spårning och ett tidpunkt för leverans. Om leveransen inte lyckas vid första försöket lämnar chauffören en avisering om att ingen var hemma. På aviseringen står det vad du kan göra för att fortfarande få paketet. Du kan också alltid kontakta DPD.

  • Behöver jag vara hemma för att ta emot min beställning?

    Om vi levererar din beställning själva och du inte är hemma, vänligen kontakta vår Kundservice så att vi kan hitta en lösning. Vi kan leverera beställningen till dina grannar eller lägga den någonstans i närheten av ditt hus. Men för detta behöver vi ditt tillstånd. Om du inte vill det kan leveransen behöva planeras om, vilket kan innebära att leveransdatumet försenas.

    Om din beställning levereras med DPD och du inte är hemma, lämnar chauffören en icke-hemmavisning. Detta meddelande visar vad du kan göra för att ta emot paketet. Du kan också alltid kontakta DPD.

  • Min beställning är inte komplett. Vad ska jag göra?

    Om vi levererar din beställning med DPD kan det hända att din order skickas i flera paket. Kontrollera därför om du har fått flera spårningslänkar via e-post. Om din beställning fortfarande inte är komplett, kontakta DPD.

    Om din beställning levererades med vår egen transport och den inte är komplett, kontakta oss direkt via info@mypilloo.se eller ring +31 (0)40-711 3001.

  • Hur lång tid tar det innan mina kuddar levereras?

    Så snart du lägger en beställning hos oss börjar vi genast att noggrant tillverka dina kuddar efter mått. Denna process tar för närvarande 10 till 12 arbetsdagar. Vi gör detta noggrant för att säkerställa bästa kvalitet.

    När ditt paket är på väg får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk så att du enkelt kan följa din leverans.

    Vi förstår att du ser fram emot att njuta av dina nya kuddar, och vi gör vårt bästa för att få din beställning till dig så snabbt och smidigt som möjligt!

Kundservice
9:00 till 17:00
måndag till fredag
Eller ställ din fråga via sociala medier
Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde. Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.
Sofia
Kundtjänst
Mypilloo
Kundtjänst
kl. 9:00 och 17:00
måndag till fredag
Eller ställ din fråga via sociala medier
Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde. Kundtjänstmedarbetare håller i en grön kudde.
Sofia
Kundtjänst
mypilloo
Betala med Klarna Kort PayPal