🚚 Snabb leverans även under semesterperioden + 10% semesterrabatt!
Hem Kundservice
Övriga frågor
Garantin är mycket omfattande och beroende av "problemet". Om det finns eller inte finns garantier bedömer vi utifrån varje situation. Naturligtvis har du till exempel garantier för en korrekt leverans.
Men beroende på de valda alternativen (tyg/fyllning) och användningen av kuddarna kan vi avgöra om något i efterhand inte är bra (eller går sönder/lossnar efter användning), om det täcks av garantin. Hur som helst strävar vi alltid efter maximal kundnöjdhet, så vi kommer alltid överens med dig.
Garantin för färgbeständighet anges i de flesta tyger .
Om du trots våra ansträngningar inte är nöjd med din beställning eller om du har en specifik klagomål, vill vi lösa det med dig. Det är viktigt att du kontaktar Kundservice. Se mer information också på klagomålsidan.
Ja, i vår utställningslokal i Westerhoven (Brabant) kan vi visa olika kuddar, tyger och fyllningar. Men det är viktigt att du först bokar en tid för besök, eftersom det inte alltid finns någon tillgänglig som kan hjälpa dig i utställningslokalen. Du kan göra det via info@mypilloo.se eller +31 (0)40-711 3001.
Det är inte alltid nödvändigt att besöka utställningslokalen eftersom du kan också beställa gratis färgprover via webbplatsen.
Ja, detta är möjligt. Gå till sidan Måttanpassade kuddfodral , välj en form och börja anpassa ditt kuddfodral i konfiguratorn.
Tillgänglig mellan kl. 9:00 och 17:00, mån-fre.
(endast på mötesbokning)
S & D Partners Leemskuilen 5 5563 CK Westerhoven (Brabant) Nederländerna
Boka en mötesbokning